1. Predestination (tam bir zihingıcıklayıcı) 2017 IMDb 7,5
2. Transcendence (2014 IMDb 6,3)
3. Snowpiercer (sistem sorgulatıcı) 2013 IMDb 7,0
4. Automata (sorgulatıcı insan mi? Makine mi?) 2014 IMDb 6,1
5. Chappie (hareketli ve sorgulatıcı insan mi? Makine mi?) 2015 IMDb 6,8
6. District 9 (sorgulatıcı insan mi? Uzaylı mı?) 2009 IMDb 8,0
7. Valerian and the City of a Thousand Planets (Çok hareketli, görsel olarak zengin) 2017 IMDb 6,6
8. The Signal (Az biraz zihingıcıklayıcı) 2014 IMDb 6,1
9. Passengers (Aşklı bilimkurgu) 2016 IMDb 7,0
10. Life (2017 Yapımı) (yaratıklı gerilimli bilimkurgu işte) 2017 IMDb 6,6
11. Arrival (psikolojimi bozdu, belki de küçük kızım olduğu için) 2016 IMDb 8,0
Özel tavsiyem: About Time (film hiç bitmesin istemiştim) 2013 IMDb 7,8
Interstellar'ı izlemişsinizdir diye düşünüyorum.
Pandorum: izlemedim ama iyi diyorlar.
Morgan: gerilim, bilim kurgu denebilir. akıcı sayılır.
Bir de Ex Machina diye oldukça zihin gıcıklayan bir psikolojik bilim kurgu var ama baya durağandır. Tam olarak tercihlerinizi bilmiyorum. Belki sıkıcı gelebilir.
passengers
_________________
Mevla Görelim Neyler
Neylerse Güzel Eyler