KUTLU FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
KUTLU FORUM

Bilgi ve Paylaşım Platformuna Hoş Geldiniz
 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 bir insan direk soyuyla yargılamak doğrumu

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
@bdulKadir
Adminstratör
@bdulKadir


Mesaj Sayısı : 6736
Rep Gücü : 10015190
Rep Puanı : 97
Kayıt tarihi : 17/03/09
Yaş : 61
Nerden : İzmir

bir insan direk soyuyla yargılamak  doğrumu  Empty
MesajKonu: bir insan direk soyuyla yargılamak doğrumu    bir insan direk soyuyla yargılamak  doğrumu  Icon_minitimeCuma Şub. 04, 2022 5:41 am

bir insan direk soyuyla yargılamak vs bunlar elbette cehalet
soyla mahkum etme bu mantığıyla insanları mahkum etmek elbette dini kurani islami değil


soyla mahkum etmek doğrumu

bir insan direk soyuyla yargılamak  doğrumu





küllü şeyin yerciu ilâ aslihi
yahudilerin lanetlenme ayetleri
ehli beyt ali muhammed

elmeveddete filkurba ayeti

veda hutbesinde  ali beyt emaneti
lemalarda  ali muhammed 

salli barik deki dua 

kuranda   zürriyyete dua







kıyamete kadar ve her asırda gelen vazifelilerin o pak soydan gelmesi
marx ın leninin yahudiliği
bunlar  bir şeyler var
nebilerin nikahlı soydan gelişi
vs
bunlar da gerçek
bide şu dikkatimi çekiyo  mesela ermeni kökenli yada  yahudi kökenli olanlarda  sonradan sapma vs durumunda daha yatkınlık var
mesela süleyman ateş
mesela said özdemir kemaleddin özdemirin babası üstadın talebesi
yahudi kökenli

birde islam oldu islamı güzel oldu  kitapklarda hep böyle yazar

burda bişeyler var
tarih buna şahid
abdullah bin übeyi oğlu  çok rencide oluyor malum
efendimiz teselli ediyor
soyla mahkum etme bu mantığıyla insanları mahkum etmek elbette dini kurani islami değil kesin orda haklısın

nuh as ın oğlu inanmamış
kabil adem as ın çocuğu

bir insan direk soyuyla yargılamak vs bunlar elbette cehalet


Cinsini  şettiğim Cinsine Çeker
Katranı ezsen olurmu şeker cinsine tükürdüğüm cinsine çeker


4. lema minhacüssünne


Evet, Resul-i Ekrem Aleyhissalâtü Vesselâm, Hazret-i Hasan’ı (r.a.) kemâl-i şefkatinden kucağına alarak başını öpmesiyle, 2  Hazret-i Hasan’dan (r.a.) teselsül eden nuranî nesl-i mübarekinden, Gavs-ı Âzam olan Şah-ı Geylânî gibi çok mehdî-misal verese-i nübüvvet ve hamele-i şeriat-ı Ahmediye (a.s.m.) olan zatların hesabına Hazret-i Hasan’ın (r.a.) başını öpmüş. Ve o zatların istikbalde edecekleri hizmet-i kudsiyelerini nazar-ı nübüvvetle görüp takdir ve istihsan etmiş. Ve takdir ve teşvike alâmet olarak, Hazret-i Hasan’ın (r.a.) başını öpmüş.

Hem Hazret-i Hüseyin’e karşı gösterdikleri fevkalâde ehemmiyet ve şefkat, Hazret-i Hüseyin’in (r.a.) silsile-i nuraniyesinden gelen Zeynelâbidin, Cafer-i Sadık gibi eimme-i âlişan ve hakikî verese-i Nebeviye gibi pek çok mehdî-misal zevât-ı nuraniyenin namına ve din-i İslâm ve vazife-i risalet hesabına boynunu öpmüş, 3  kemâl-i şefkat ve ehemmiyetini göstermiştir.

Evet, zât-ı Ahmediyenin (a.s.m.) gayb-âşinâ kalbiyle, dünyada Asr-ı Saadetten ebed tarafında olan meydan-ı haşri temâşâ eden ve yerden Cenneti gören ve zeminden gökteki melâikeleri müşahede eden ve zaman-ı Âdem’den beri mazi zulümatının perdeleri içinde gizlenmiş hâdisâtı gören, hattâ Zât-ı Zülcelâlin rüyetine mazhar olan nazar-ı nuranîsi, çeşm-i istikbal-bînisi, elbette Hazret-i Hasan ve Hüseyin’in arkalarında teselsül eden aktab ve eimme-i verese ve mehdîleri görmüş ve onların umumu namına başlarını öpmüş. Evet, Hazret-i Hasan’ın (r.a.) başını öpmesinden, Şah-ı Geylânî’nin hisse-i azîmesi var.




Hucurât Suresi 13. Ayet
يَٓا اَيُّهَا النَّاسُ اِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَاُنْثٰى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَٓائِلَ لِتَعَارَفُواۜ اِنَّ اَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللّٰهِ اَتْقٰيكُمْۜ اِنَّ اللّٰهَ عَل۪يمٌ خَب۪يرٌ
Ey insanlar! Sizi bir erkekle bir dişiden yarattık ve birbirinizle tanışmanız için sizi soylara ve kabilelere ayırdık. Allah katında en üstününüz en çok takva sahibi olanınızdır. Allah bilendir, (her şeyden) haberdar olandır.


"Her doğan, İslâm fıtratı üzerine doğar. Sonra, anne-babası onu Hristiyan, Yahudi veya Mecusi yapar." hadis



"İnsanlar tarağın dişleri gibi eşittir. Hiç kimsenin başkası üzerinde bir üstünlüğü yoktur.."
hadis


Allah indinde en üstününüz, takvada en ileri olanınızdır." “Allah indinde en şerefliniz takvâca en ileri olanınızdır. Arabın #Arap olmayan (acem) üzerine bir üstünlüğü yoktur. Arap olmayanın da Arap üzerine bir üstünlüğü yoktur.
hadis


En son @bdulKadir tarafından Cuma Şub. 04, 2022 6:02 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://kutluforum.yetkinforum.com
 
bir insan direk soyuyla yargılamak doğrumu
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Hz Adem yaratılırken direk büyük olarak mı yaratıldı yoksa çocukmuydu
» İlk İnsan.... İlk İnsan Toplumu ...ve Tarihi Gelişimi
» miraç da namaz pazarlığı doğrumu ??
» Youtube ye Direk Erişim
» hz yusuf hapisteyken kuldan medet bekleme ve uzun hapis doğrumu

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
KUTLU FORUM :: YENİ VE EN SON :: Soru --Cevaplar-Tartışmalı Konular-
Buraya geçin: